در جست جو ی لبخند خدا.... :: 🌈زندگی رنگی من🌈

🌈زندگی رنگی من🌈

آموزش خیاطی آشپزی و زندگی شاد

در جست جو ی لبخند خدا....

سلام خوبین خوشین سلامتین؟

امروز تصمیم گرفتم قبل از انجام هر کاری ببینم خدا دوست داره یا نه اگه لبخند خدا توش بود یا میشد توی اون کار لبخند خدا رو ب وجود آورد انجامش بدم اگه نشد نه یعنی ی جور مراقبه داشته باشم.

همین الان بگم خدایا منو از شر غیبت و دروغ نماز نخوندن اول وقت و عصبانیت و... حفظ فرما آمین😀😑

ی چن روز تمرین میکنم هر روز گزارش میدم ببینم رنگ زندگیم رنگی تر میشه یا نه 

الهی  ب امید تو....

اومدم گزارش بدم دیروز ۷۰درصد موفق بودم اگه بتونم خشممو کنترل کنم عالی میشه ولی خوب لبخند خدا نا محسوس حس شد 
بعد از سه روز اومدم گزارش بدم حالم بهتره ولی بعضی وقتا که نه بیشتر وقتا فراموش میکنم  راستی منتظر نظرات شما هم هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام فاطمه هستم هروز با آموزش هنر خیاطی و آشپزی در خدمتتونم
من سعی میکنم از روز هام درس بگیرم تا جایی که بتونم داشته هامو باهاتون ب اشتراک میزارم🌈😇😘
سفیر شادی و انرژی باشیم
Designed By Erfan Powered by Bayan